به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشجویان، برای درخواست در شورای بررسی موارد خاص (استانی یا داخلی) باید به سامانه سجاد به نشانی https://portal.saorg.ir مراجعه کرده و بعد از ثبت نام، درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند. راهنمای ثبتنام و ثبت درخواست کمیسیون در بخش قوانین و مقررات سامانه موجود است.
بعضی از دانشجویان برای ثبت درخواست خود در کمیسیون موارد خاص دانشجویان داخل با مشکلات و سؤالاتی مواجه میشوند که در اینجا به سوال این دانشجویان پاسخ داده شده است.
شرایط ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص چیست؟
در منوی ویرایش پروفایل، بخش مقاطع تحصیلی باید یک مقطع دانشگاهی با وضعیت بجز دانشآموخته داشته باشید. دانشجوی وزارت بهداشت یا دانشگاه آزاد نیز نباشید. همچنین دانشجویان پیام نور علمی کاربردی و فرهنگیان نیز فعلا از طریق خود دانشگاه باید برای کمیسیون اقدام نمایند.
برای ویرایش درخواست خود چگونه اقدام کنیم؟
برای ویرایش درخواست باید از طریق دانشگاه اقدام کنید.
چگونه میتوانیم درخواست کمیسیون موارد خاص خود را ثبت کنیم؟
ابتدا ثبتنام خود را تا مرحله آخر تکمیل کنید سپس از منوی خدمات، بخش اداره کل دانشجویان داخل درخواست کمیسیون موارد خاص را ثبت کنید.
گزینه فیش واریزی در فرایند کمیسیون موارد خاص چیست؟
فیش واریزی اجباری (ستارهدار) نیست. مگر اینکه خود دانشگاه درخواست پرداخت مبلغ بدهد و شماره حساب اعلام کند.
مدت زیادی است که درخواست خود را ثبت کردهام ولی همچنان در حال بررسی است.
در منوی کارتابل و در بخش توضیحات درخواست مروبطه، گردش کار و روند رسیدگی به درخواست توضیح داده شده است. اگر به درخواست شما رسیدگی نشده است باید از دانشگاه پیگیری کنید.
آیا ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص هزینه دارد؟
برای ثبت درخواست در ابتدا پرداخت هیچ هزینهای نیاز نیست. در مراحل بعدی اگر درخواست به شورای ا ستانی یا شورای مرکزی ارسال شود پرداختها به صورت سیستمی است و فقط از طریق درگاه بانک و لینک داخل سامانه سجاد انجام میشود.
امکان ثبت درخواست جدید را ندارم و پیام خطا میدهد؟
امکان ثبت همزمان ۲ درخواست در سامانه نیست و باید درخواست اول به نتیجه نهایی برسد و رای صادر شود تا سامانه اجازه ثبت درخواست دیگری را بدهد. از دانشگاه برای به نتیجه رسیدن درخواست پیشین پیگیری کنید.
پایان پیام/